4 Temmuz 2012 Çarşamba

Pembe Güller...


                                                                                Merhabalar...
     Romantik tarzı sevdiğimi artık biliyorsunuzdur. Yine bir kaç romantik kareyle karşınızdayım:) Bu abajuru çok severek almıştım. Ama bana çok sade geldiği için üzerinde bir kaç değişiklik yaptım. Kenarlara çiçekli kurdela yapıştırdım. En ortaya da bir fiyonk:) Bu ortadaki gül desenli fiyonk hazır haldeydi, ben direk silikonla yapıştırdım. Bu fiyonk nerden sizce? English Home severler tahmin etmiştir diye düşünüyorum:) 
   
   Tamam,merakta bırakmayıp söylüyorum. English Home hediye paketinin süsüydü, ben de bu şekilde değerlendirdim:)





Bu ise güllü buzdolabı süsüm:) Kendisi keçeden yapılmış olup, ortasına gül desenli bir kumaş aplike edilmiştir:) Tabi arkasına da magnet yapıştırıldı:)





Son olarak da kapladığım kutulardan bir tanesi. Deseni çok net değil ama burada da güller var. Böyle güzel yapışkanlı kağıtları her yerde bulamıyorum malesef. Bunu görünce hemen aldım:)

34 yorum:

  1. Görür görmez ilk söylediğim "ayyy çoook tatlıııı" oldu :) ufacık dokunuşlar nasıl da değiştiriyor di mi bütün havayı :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de, hele ki insanın kendinden bir şeyler katması bambaşka, daha zevkle kullanılıyor o zaman:)çok teşekkür ederim bu nidaya sebebiyet vermek çok güzel:)

      Sil
  2. Abajuruna bayıldım, gerçekten bayıldım, sade, şık ve romantik, ne güzel bir zevkin var :)
    Magnetin gene zevkinin ürünü, özenli, sıcacık sevgi dolu :)
    Kutuna diyecek yok... Severim kaplanmış kutuları :) Yapışkanlı kağıt gördüğünde dayanamayıp alanlardanım ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum:) beğenmene sevindiiiimmmm:) bi de daha güzel, farklı yapışkanlı kağıtlar bulabilsek...

      Sil
  3. english home'un kurdelalarını bende banyo kapıma yapıştırdım, çok şirin bir detay oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklın yolu bir. o da çok şirin olmuştur :)

      Sil
  4. ay bu kutu kaplama cok harika bi fikir. bayıldım. gardrobun üstü ayakkabı kutularıyla dolup taştığı için berbat bir görüntü oluşturuyor bu yöntemle harika olacak çok teşekkürler sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o berbat görüntü yerini güzelliklere bırakabilir böylece, kolay gelsin:)

      Sil
  5. ben pembe rengi çok severim bana huzur verir yumuşacık gelir..:)abajurun çok güzel olmuş canım bayıldım ellerine sağlık..magnetinide çok sevdim..çok cici..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de pembeyi çok severim:) çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim:)

      Sil
  6. Kutu dabir harika ancak abajur şirin mi şirin olmuş English Home dan alınmış gibi:)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy bu sözler beni tam kalbimden vuruyor ama. çok teşekkürler:)

      Sil
  7. Harikaaa çok şık olmuşlar özellikle magnetine bayıldım :)))

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok güzel olmuş.Özellikle pembesever, ve gülsever biri olduğumdan renk ve tema harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. ben de aynen. pembe ve gül hiç sevilmez mi:)

      Sil
  9. Ben kalp keçelere bayılıyorum.Sizinkiler de çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.İzleyiciniz olacağım,sizi de bekliyorum...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) gelirim inşallah

      Sil
  10. Pembe abajur ne kadar tatlı olmuşş çok beğendim cannım :) Magnet ve kutuyada söylenecek bişey bulamıyorum çok şirin ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:) beğenmene sevindim:)

      Sil
  11. Harika olmuş :) Elinize sağlık

    www.minikyengec.com bende beklerim

    Sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuşlar, pembenin en güzel tonlarını kullanmışsınız :)

    YanıtlaSil
  13. favorim buzdolabı süsü:)

    YanıtlaSil
  14. Naif ve çiçek desenli yapışkanlı kağıt bulmak gerçekten zor. Kutu kapladığınız kağıttan bende de var, ben de kutu kaplamıştım. Hatta hızımı alamayıp saksı kaplamışlığım da vardır:) Buzdolabı magneti çok hoşuma gitti;) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

emeksensin.com