30 Temmuz 2012 Pazartesi

Online Keçe Alışverişim


         İnternetten aldığım keçelerim sonunda geldi. Gerçi firma, sipariş verdiğimiz gün kargoya vermiş ama nedense dört beş gün sonra anca kavuştum keçelerime. 

       Ben bunları Hobikece'den aldım. Aslında yumuşak ve güzeller ama arada bir iki tane sert çıktı:/ Bir  de bazı renkler sitelerindekiyle pek uyuşmuyor. Mesela sütlü kahve diye aldığım, hardal sarısı gibi bir renk çıktı.



çeşitli kalınlıkta keçeler
        
        Altta görünenler kalın keçe 3mm civarında. Kalın keçelerde pek fazla renk seçeneği yok. Zaten keçeyle uğraşanların bloglarında gördüğüm kadarıyla daha çok ince keçe tercih ediliyor. Halbuki ben kalın keçeyi de severek kullanıyorum. Üsttekiler ise ince keçe 1.3mm civarı.



        Buncağızları yıkadım pakladım. Makinede yıkadığımdan keçelere bir şey olur korkusuyla sıkma yaptırmadım. Tabi keçelerden şapır şapır sular damlamaya başladı:) Hemen askılığın altına kat kat havlu serdim. Şu sıcak yaz gününde sanki evin içinde yağmur yağıyor gibi oldu:) Ama ne güzeldi. İçime bir sevinç doldu:) 

      Neyse, anlayacağınız şimdi bunlarla meşgulüm yeni yeni şeyler çalışıyorum. Yaptıklarımda burada yerini alacak tabi ki inş. O yüzden beni bekleyinnnn. Keçelerle yeniden buluşmak üzere. Esen kalınnn:)

Not:Peki siz keçelerinizi nereden alıyorsunuz? Memnunmusunuz? Haydi bilgi paylaşımında bulunalım:)

74 yorum:

  1. Güle güle kullan canım bende nezamandır almayı düşünüyordum verdiğin siteye baktım. Buarada aldığın yün keçemi sentetik keçemi????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) bunlar sentetik.

      Sil
    2. bende kece almak istiyorum :))

      Sil
  2. askılıkta pek de güzel görünüyolar :)) güzel şeylerde güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. alahımmm bunlar ne kadar da güzel böyle ya ( : çok güzel renk cümbüşü resmenn. hayırlı olsun keçeleriniz. güzel şeyler yapmanız dileğiyle ( :

    YanıtlaSil
  4. Keçeyi hiç eline almamış olan ben, şu renkler karşısında kendimden geçtim . n'apsam sipariş mi versem hemen bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keçeyle uğraşmak hem zevkli hem kolay:) dokusuz yüzey diye tabir edilen kesince iplik atmayan cinsten:)tavsiye ederim yani:)

      Sil
  5. kardeşim evleniceği için bende keçeyle ilgili bişeyler yapıp ona süpriz yapmak istiyorum..ama daha önce hiç keçe kullanmadığim için bende bilmiyorum nerde güzel keçe vardır..ama eğer istanbuldaysanz duyduğuma göre eminönünde kürkçü han denilen yerde keçe satıldığını duydum..ama oraya kadar gitmekte hele bu sıcaklarda bana çok zor geliyor açıkcası..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir süpriz olur bence:) istanbulda değilim. burada da güzel keçe satan yerler var ama fiyatlar internettekine göre epey pahalı. iki katı civarı:/ o yüzden netten almak daha mantıklı geliyor bana

      Sil
    2. isterseniz istanbul eminönünden alıp gönderebilirim size

      Sil
    3. esra hanım eminönündeki yeri tarif edebilir misiniz?

      Sil
  6. fiyatlarıda uygunmuş sanki iyi günlerde kullanman dileğiyle ilk resimdeki 3. ve 4. renkleri ne diye geçiyordu sitede ?

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun yeni keçeleriniz.Şimdi siz onlarla neler yaparsınız neler.Ben genelde Eminönünden alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) evet yapmaya başladım bile:) istanbuldakiler çok şanslı

      Sil
  8. harika renkler bende bir ara netten siparişlemmiş dim benimde kimi yumuşak kimi sert çıkmıştı ve fiyatlar pek uygun değildi hemen bakıcam sizin aldığınız yere ,veee neler yapacaksınız merakla bekliyor olacağım ,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) beklemede kalın yakında geliyor inş:)

      Sil
  9. Güle güle kullanın.Bende keçeyle yeni yeni tanışıyorum.Mesela kalınmı daha iyidir incemi bilemiyorum.Bi ara anahtarlık yapmıştım ama kullandıkça çok kötü oldular.Bütün keçeler öylemi olur? Yıkamanızda ilgimi çekti,yıkamanın ne faydası var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandıkça kötü olmaması için başta yıkamak gerek diye biliyorum. Bence ikisi de güzel ama içi dolgulu bir şey olacaksa illa ince keçe olmalı.teşekkürler...

      Sil
  10. çok cici şeyler yapılıyor bunlarla ama ben hiç denemedim.hadi yapta görelim neler çıkaracaksın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de bazılarını çok beğeniyorum.hadi bakalım...

      Sil
  11. massallah bu kadar keçeyi bir arada görmemiştim. :) Sabırsızlıkla ortaya cıkanları beklıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de biraz abarttım mı dedim ama:) ortaya çıkmaya başladılar bile, devamı çok yakında:)

      Sil
  12. Süper renkler.
    Ben Bursa da yaşıyorum buradaki ulucami nin oradaki pasaj veya çiçek ızgara pasajından alıyorum.
    Tavsiye ettiğin yerden ben de düşüne bilirim.
    senden rica hangi renklerinde sert çıktı söyleye bilir misin.

    Benim bloguma da beklerim.
    Sevgilerimler
    http://kecece.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bursalıyım:) gerçi bursada yaşamıyorum ama oralardan keçe vb almışlığım var:) sert çıkanlar: 01(karbeyaz) 232(gri. bazı renkler de göründüğü gibi çıkmadı ama..renkleri seçtikten sonra tekrar sorabilirsin yardımcı olmaya çalışırım:)

      Sil
  13. bir bursalı da ben :) keçe için bir kaynak da biz olalım dedik ve farklı bir keçe kutusu ile çıktık yola. kutunun içinde yün keçe de var. sünger ve iğne de, biraz da kesilmiş şablon. inceleyin isterim, bu muhabbete denk gelince söylemeden edemedim. dükkan şurası: http://dukkan.10marifet.org/ bir de keçeyle ilgili bir merak edilenler bölümümüz var, deneyimli olanların cevaplar verdiği, o da meraklıların işine yarar illa ki: http://10marifet.org/yazi/lk-kee-denemeleri-ve-keecilere-birka-soru/

    hepinizin ellerine sağlık. keçeler ile harikalar yaratıyorsunuz. biz de 10marifet'te zevkle yayınlıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle mi? bursa bir farklı ya bilemiyorum memleketimde yaşamadığım için mi böyle geliyor özlüyor muyum ne:) ama bursa başka bana göre:)) çok teşekkür ederiz shane. benim haberim var dükkanınızdan hayırlı olsun bol kazançlar:) ben şimdilik baya keçe aldım gördüğün gibi:)10 marifetteki keçeyle ilgili de dikişle ilgili soru sorup yanıtlarını alabildiğimiz bölüm de çok faydalı olmuş. çok çok teşekkürler tekrar:)

      Sil
    2. Bu postunu yeni gördüm bennn, ben de izmirliyim, ama sekiz-mi yoksa dokuz yıl mı oldu unuttum Bursa'da yaşıyorum, yarı bursalı sayıyorum kendimi. Bile isteye, gönüllü olarak, koşa zıplaya geldim ve kaldım Bursa'da, Seviyorum bu şehri.
      Bursa'da ve tekstil sektöründe olmanın avantajıyla da bol bol keçeye çok klay ulaşıyorum şükür ki:)

      Sil
  14. Bende İstanbul'luyum 1,5 yıldır Bursa'dayım buraya evlendim ama nedense hala alışamadım. kendimi bende bu tarz hobilerle eğlendirmeye çalışıyorum. Ama Bursa güzel bir şehir. Bende kurabiyeler falan yapıyorum göz atmak isterseniz diye http://pastadelisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. ben emeksensinden aldım ve çok memnun kaldım.. küçük kalıp sürprizler de gelmiş tavsiye ederim..satıcının ismini unuttum ama soran olursa bulurum..taç,broş iğnesi de aldım aynı kişiden uygundu fiyatları..

    YanıtlaSil
  16. Keçeleriniz çok güzel..Bende yeni çalışmaya başladım. Emeksensin'den aldığım keçelerin birçoğu bozuk çıktı tüylenmiş, dalgalı..inanamadım..Satıcıyla irtibata geçtim malesef pek oralı olmadı.Hobikeçe'yi bir kaç yerden duymuştum bende deneyeyim..Sevgiler..
    http://sweetgurumies.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. keçe konusunda ben de çok şansıızım netten aldım inceik çıktılar bildiğin naylon hatta kagıt denilebilir istanbuldan kuzenime spariş ettim oda anlamadıgı için yine inceciklerden yollamış =) suan baya azaldı stoğum verdiğiniz adresten bakayım bir memnun kalmışsınız anlaşılan=) ayrıca güzel bir paylaşım teşekkğrler...

    YanıtlaSil
  18. Merhaba,artık bu keçeler bitmiştir ama:) bişey sormak istiyorum,yardımcı olursanız çok sevinirim.ben de hobikeçeden keçe almak istiyorum,sütlü kahve diye aldığım hardal sarısı gibi çıktı demiştiniz ya,kodunu öğrenebilirmiyim? birde 1,2,6 ve 10. keçelerin kodlarını çok merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keçeler yanımda değil o yüzden emin olmadan birşey söyleyip yanıltmak istemem sizi. 1.5 ay sonra geç olmazsa mail yazarsanız cevaplamaya çalışırım inşallah. Sevgiler.

      Sil
  19. bende almak istioyrum emeksensinden ama nasıl sipariş ediliyor

    YanıtlaSil
  20. ben yakın zamanda vereceğim inşallah siparişi,bakalım şansıma nasıl renkler çıkacak:) çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  21. kargo ne kadar ödediniz?

    YanıtlaSil
  22. merhaba keçeleri dikerken kaç numara dikiş iğnesi kullanıyorsunuz. bide makinanızın markasını öğrenebilir miyim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  23. Merhabalar keceleriniz ve urunleriniz super.bende bebegim icin biseler yapmayi dusunuyorum acaba ilk resimdeki ikinci kecenin kodunu ogrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  24. merhaba bayıldım bende almak istiyorum böyle bi tanesinin fiyatı ne kadara geliyor?Bu ölçüde almak istiyorum nedir bi de ölçüleri teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba sitelerinde bilgilere ulaşabilirsiniz.

      Sil
  25. merhabalar benim de bir sorum olacaktı, diyelim ki iki keçeyi renk renk üst üste koymak istiyorum. dikmem mi gerekiyor? ütülenince yapışan keçeler varmış bunlar da ondansa ütülemem yeterli mi? teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, dikebilirsiniz veya yapıştırabilirsiniz. ütüyü bilemiyorum

      Sil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. BEN EMİNÖNUNDEN ALIYORUM TANESİ 2 TL ENKALINLARIDA 3 DESENLI OLANLARIDA VAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Eminönün'nde nereden alıyorsunuz keçeleri?? Ben yarım metresini 5 liraya aldım. Sizin dediğiniz fiyat çok uygun. Bilgilendirirseniz sevinirim.

      Sil
  28. Merhaba, keçe çalışmalarınızı çok beğendim, benzerlerine göre çok farklı ve kaliteliler, elinize sağlık.. ben Eminönü'nden aldım bir kaç defa. Bir arkadaşımın kızı için yaptığım bir kapı süsü ve hediye şekerlikler için almıştım. Orada genelde benzer keçeler var her yerde, renk seçeneği oldukça fazla. Kalınlıklarını görerek alabildiğiniz için verimli oluyor. Ellerinize sağlık, kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
  29. çok guzellerrrrrrrrrrrr ,bendede son gunlerde bır kece merakı var kı sormayın ,amerıkan servıs yapmak ısııyorum ,bunun ıcın kalın kece uygun olur degılmı sımdıden tesekkurler

    YanıtlaSil
  30. çok teşekkürler yorumlarınız için :)
    amerikan servis için kalın keçe uygun olur

    YanıtlaSil
  31. merhaba hamilelik sebebi ile işi bırakmak zorunda kalınca keçeye merak sardım
    nette araştırma yaparken blog sayfanızı gördüm çok güzel tebrik ediyorum sizi
    yeni başlayacağım için bana yardımcı olabilirmisiniz başlangıc olarak ne önersiniz sizin safari kapı süsünden yapmak istiyorum ayrıca yine bebeğim için magnetler hangi kalınlıkta keçe kullanmalıyım ve malzeme teminini sizden yapabilirmiyim satışınız varmı şimdiden tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkür ederim. Eğer elyaf dolgulu ürünler yapacaksanız ince keçe, dolgusuz ürünler yapacaksanız da kalın keçe kullanmalısınız. Malzeme satışı yapmıyoruz malesef.
      Sevgiler

      Sil
  32. çalışmalarınızın her biri birbirinden güzel.. emeğinize, yüreğinize, yaratıcılığınıza bereket inş.... yeni doğacak oğluşuna kapı süsü yapmak amacıyla yeni yeni keçeyle tanışmaya çalışan biri olarak benm de size sorularım olacak izninizle =)) keçeleriniz tam olarak hayal ettiğim renkler, aldığınız siteyi inceledim, ama renkleri tutturamamaktan korkuyorum. bu yüzden acaba rica etsem birinci resimde üstten 5., 6., 8., 9., 10.ve 12. keçenin renk kodunu öğrenebilir miyim??.. ya da isterseniz siz sıraya hepsinin kodunu yazabilirsiniz, eminim benden sonra da birçok kişi bu kodları sizden öğrenmek isteyecektir..şimdiden teşk ederim..iyi çalışmalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) eflatun 264, yeşili tam bilmiyorum ama 324 ona yakın olmalı. sarı 97, turuncu 55, çimen yeşili 161, mavi193,
      Sevgiler :)

      Sil
  33. Merhabalar, ben de yaptiklarinizi çok begendim.
    Ayrica sorulara cvp vermeniz buyuk incelik
    Acaba kalin kecelerin kodlarini gonderirmisiniz
    Mavi guzelmis ama hangisi okdugu kesin bilmem lazim; )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kalın keçeleri hatırlamıyorum malesef. Ancak numune gönderiyorlar isterseniz.
      Sevgiler

      Sil
  34. merhabalar ben tavsiye ettiğiniz siteye girdim ancak oradan nasıl sipariş vereceğimi bilemedim, netteki klasik alışveriş siteleri gibi değil yardımcı olursanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitedeki iletişim bilgilerine bakıp mail gönderebilirsiniz. Yardımcı oluyorlar.
      Sevgiler

      Sil
  35. merhabalar,
    yaptığınız işte gerçekten çok iyisiniz. size birşeyler sormak istiyordum:
    kapı süslerinde yaptığınız hayvanların yanaklarında allıklar var onları nasıl yaptınız?
    kalın keçeleri kesmek gerçekten zor, birde harf yaparken ortasını nasıl boşaltıyorsunuz.mesela A harfi kalın keçeden bir türlü boşaltamadım ben.
    yapıştırıcı olarak kumaş yapıştırıcısı aldım ama yıkanınca ne kadar sağlıklı olur?
    birde kullanmadan önce keçenin yıkanması gerektiğini bilmiyordum gösterdiğiniz için teşekkürler.
    kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cok tesekkur ederim. Bildigimiz alligi kulak cubuguyla yanaklara uygulayabilirsiniz. Kalin keceyi kesmek zor eli acitiyor bir cok sey kesince. harflerin icini bosaltmak için ortadan kivirip kesin veya makasin ucuyla delip oyle kesin silikon daha guclu geldi bana.
      Sevgiler

      Sil
  36. Merhaba benimde keçeye karşı ilgim var fakat nerde hangi kalınlıkta keçe kullanacağımı bilemiyorum ,ya çok kalın oluyor ,ya da çok ince oluyor.Hangi işte ne kalınlıkta keçeler kullanıyor beni aydınlatırsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba içi elyaf dolgulu ürün yapacaksanız ince keçe(1.3mm-1.8mm civarı) amerikan servis veya dolgusuz ürün yapacaksanız 3mm kalınlıktaki (kalın) keçelerden kullanmalısınız

      Sil
  37. merhaba bende sayenizde keçeye merak saldım:) keçeyi yapıştırmak ve dikmek için kullandığınız özel bi yapıştırıcı yada iplik türü varmı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) keçeyi silikonla yapıştırıyorum normal dikiş ipliği ile dikiyorum

      Sil
  38. merhaba. ellerinize sağlık yaptıklarınız harika. ben hobikeçe.ye baktım sentetik ve yün keçe diye ayırmışlar. açıkçası pek bilgim yok bunlar hakkında. siz hangisini kullanıyorsunuz? kapı süsü yapmak ve küçük bşr yastığa eşimle isimlerimizi yazmak istiyorum :) hangisini almalıyım? teşekkür ederim iyi çalışmalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sentetik benim kullandıklarım, tavsiye ederim :)

      Sevgiler

      Sil
  39. bende bu işe merak sardım seri olarak düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...