10 Nisan 2013 Çarşamba

Uygun Fiyatlı Dikiş Makinesi



Yeni bir dikiş makinesi aldığımdan bahsetmiştim.Fiyatı uygun olduğundan dolayı, acemiler için iyi bir seçenek olabilir demiştim.Önce makineyi deneyip, ondan sonra yazmak istedim.

Singerle kıyaslanamaz tabi ki.Onu önceden belirteyim:) Ancak dikiyor mu dikiyor. Şöyle ki; bu makineyle elyafsız bebek pikeleri dikebildim.Şu anda birşey daha dikiyorum.Bittikten sonra paylaşırım inşallah.Yapım aşamalarını da fotoğrafladım.:)

Evimdeki makinem Singer olduğu için, onunla kıyaslayabiliyorum.Biraz daha gürültülü sanki bu.Pedalı, o kadar rahat değil ve pedala sonuna kadar basmana rağmen, çok hızlanmıyor.Bir de otomatik hız ayarı var.Onu ayarlayınca, pedala basmadan makine kendi dikiyor.Orda daha hızlı dikilebiliyor.Ben pedalı tercih ediyorum ama.Kontrol etmesi daha kolay çünkü.

Zigzag dikişinden tam verimli sonuç alamadım.Çok da üstelemedim. O yüzden zigzag dikişi için kötü ya da iyi diyemem.Tam deneyip görmek lazım.

Masura sarma,iplik takma, Singerdeki gibi kolay.İplik kesicisi ve ileri geri dikiş yapabilme özelliği var.Bir kaç adımda ilik açma özelliği var.Aklıma gelenler bunlar.

Hiç dikiş bilmeyenler, deneme amaçlı alabilir.Ancak bu işi ilerletmek istiyorsanız. Singer'i öneririm.

Annemlerin evinde de bir dikiş makinem olduğu için mutluyum.Buraya geldikçe birşeyler dikebilirim.Kumaşları zaten buradan alıyorum:)

Makineye buradan ulaşabilirsiniz.


14 yorum:

  1. merhaba :) yeni makineniz hayırlı olsun.
    dikiş makineleri hakkında çok bilgim yok aldığınız siteye baktım,anneme anneler gününde hediye almak istiyorum bu makinenin özellikleri nasıl sizce ? http://urun.gittigidiyor.com/beyaz-esya-ev-aletleri/singer-2250-dikis-makinesi-82163529

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, çok teşekkürler:) özellikleri güzel gibi. eesranınblogsesi bu makineden almıştı sanırım ona bir sor istersen:)

    http://eesraaaninblogsesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bende almak istiyorum Singer. Siz hangisini önerirsiniz bana kullanan biri olarak ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim evdeki makinem Singer Talent. Tavsiye ederim :)

      http://www.singer.com.tr/Icerik/Urunler/UrunDetay.aspx?UID=75&UGID=15

      Sil
  4. Merhaba canım kaça aldın bilmiyorum ama artesler hiç iyi değil bildiğim kadarı ile..ben 300 liraya janome almıştım fiyatına göre gerçekten harika..ama ben ona çok kötü davrandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kargo dahil 140 lira oldu sanırım.Şimdi daha da uygun fiyatı:) Evdeki makinem Singer Talent. Artesi annemlerin evinde kullanmak için aldım.Singerle kıyaslanamaz tabi ki ama o kadar da kötü değil, kullanılabilir birşey yani. 100 liraya dikiş makinesi bulmak çok zor fiyatına göre kullanışı iyi bence. Dediğin markayı bilmiyorum ama 300-500 liraya Singer de alınabilir zaten.Amaç uygun fiyata iş görebilir birşey almak dikişe yeni başlayanlar için :)

      Sil
    2. 140 liraysa çok iyi tabi..ama singerler artık eskisi kadar iyi değil diyorlar çinde üretiliyormuş artık..yanlış anlamayın lütfen sadece araştırmalarımı söylüyorum..güle güle kullanın..

      Sil
  5. tamam teşekkür ediyorum..bakalım memnun muymuş :)

    YanıtlaSil
  6. ben de artes kullanıyorum ve çook memnunum..yavaş olması benim için avantaj o kadar güzel gizli fermuar takıyorum ki bu sayede hem de fermuar ayağı olmadan ..ama benimkinde ilik açma özelliği yok ...ama cidden çok memnunum elhamdulillah..nilgün

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, ben Singer 2250 tercih ettim. www.jojumon.com dan çok da uygun fiyata aldım. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  8. bu artes ile keçe dikilebiliyor mu? ben de yorumları okudum ama değişik sitelere baktığım halde çok net ifadeler bulamadım. siz keçe işi yapan biri olarak hiç denediniz mi bu makinede?

    YanıtlaSil
  9. merhaba

    Bu makine ile keçe dikebiliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkürler tüm yorumlar için. Bu makineyi pek kullanmadım. İğnesini değiştirince tuhaflaştı. Keçe diker mi bilemiyorum.Sanırım diker. Bebek pikesi dikmiştim bu makineyle ben.

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...