Epey uzun bir aradan sonra yeniden merhaba!
Kumaşlarım geleli çok oldu. Ancak ben yine taşındığım için bir türlü paylaşamadım. Evdeki işlerimi bitirip yeniden sipariş almak ve kumaşlarımla bir şeyler üretmek istiyorum :) Siz de üretmeyi seviyorsanız ve de böyle şirin kumaşlarım olsun derseniz, Baykumaş'ın sitesine bir göz atın derim :)
Baykumaş
Sevgiler :)
ay ne güzel kumaşlar sarılı ve mavili puantiyeli kumaşı çok sevdim...
YanıtlaSil:) di mi :)
Silkumaşların çok şeker kimbilir bunlardan ne gibi güzellkler çıkaracaksın :)
YanıtlaSilsevgiler...
çok teşekkür ederim. bakalım inşallah :)
SilKumaslarinizi Güle güle dilin. Yalnız ben bulamıyorum bu kumaşlardan sitede. Bu kumaşlar sitede yokmu ki
YanıtlaSilçok teşekkürler kumaşları kendileri gönderiyorlar sitede aynıları var mı bilemiyorum
SilÇok güzel görünüyorlar..
YanıtlaSilBende baykuşmaşın sitesiine ara ara bakıyorum çok güzel görünüyor kumaşlar.Fakat görüntüdeki gibi mi diye bilemiyorum..Öyle mi :)
çok teşekkürler. tabi resimdekine yakın mutlaka resimde biraz farklılık olur ama,renkleri güzel :)
SilÇok güzeller, eminim senin ellerinden geçtikten sonraki halleri çook daha güzel olacak. :)
YanıtlaSil